Menu

Psychologia Sprzedaży

Marek Wojciechowski bloguje o kreowaniu dobrych relacji (nie tylko) w biznesie

Czym jest wybrukowane piekło?

marekwojciechowski
Twojego Klienta - naprawdę - nie interesuje co mówisz. Ważne jest dla niego - co robisz. Nie tylko w relacji z nim ale w ogóle. Jak się zachowujesz, kim jesteś, co zajmuje Cię po pracy.Tak - to stanowi dla niego ważny element, mocno wpływający na podjęcie przez niego decyzji o współpracy i korzystaniu z Twojej oferty.


Twoja aktywność (lub jej brak) na portalach społecznościowych, wpisy na blipie, twitterze, nawet charakter zdjęć umieszczanych przez Ciebie na Naszej Klasie - wszystko to daje mu wiedzę o tym, jaki jesteś i kim jesteś tak naprawdę. Wystudiowane słowa, gesty, pozy podczas prezentacji handlowej nie tworzą już fundamentu zaufania. To za mało. Dzisiaj, Klient buduje swoje przekonanie do Ciebie (lub też nie) w oparciu o całą masę informacji - bardzo często nie związanych bezpośrednio z tym, co mu oferujesz.

Słowa, którymi go zasypujesz podczas spotkań, prezentacji, rozmów, w mailach są tylko deklaracjami - potwierdź mu je swoim codziennym działaniem. Same chęci, Twoje chęci są dobre na bruk w piekle.

 


 

A skoro jesteśmy już przy temacie "kim jestem" - to jestem, a w zasadzie mój blog został nominowany w konkursie na Blog Roku 2009. Będę wdzięczny za oddanie głosu na Psychologię Sprzedaży. Szczegóły znajdziesz pod tym linkiem

Dziękuję i pozdrawiam:) !

 

© Psychologia Sprzedaży
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci